Zákaznícky servis

Spoločnosť Krofian CZ spol. s r. o. garantuje záručný a pozáručný servis po dobu životnosti zariadenia a výrobnej linky a zaisťuje nasledujúce oblasti
Customer Service:

Náš reakčný čas na servisnú udalosť je 24 hodín, 7 dní v týždni od okamihu nahlásenia poruchy. Po dohode so zákazníkom a podľa servisnej zmluvy zaisťujeme kratší čas odozvy. Disponujeme servisnými pobočkami v Dobranove pri Českej Lípe a v Brne, náš mobilný tím je vyškolený a má k dispozícii sklad náhradných dielov.

Predchádzanie poruchám je naším šiestym zmyslom. Po dohode so zákazníkom vykonávame preventívne servisné prehliadky, ktoré znižujú riziko porúch. Ďalej našim zákazníkom ponúkame diaľkovú diagnostiku, ktorá veľmi efektívneznižuje riziko porúch a skracuje čas na odstránenie poruchy. Keď zariadenie diagnostikuje riziko chyby, je toto hlásenie zaslané servisnému technikovi. Zákaznícky servisServisný technik s online prístupom vykoná detailnú analýzu chýb a navrhne opatreniana odstránenie poruchy.

Stabilita:

  • Samostatné servisné oddelenie
  • Vyškolený a skúsený servisný mobilný tím

Rast:

  • Zaisťuje ND a vyrábané diely podľa požiadaviek zákazníka
  • Servisné pobočky v Dobranove a Brne

Diferenciácia, vždy niečo navyše…

  • Servis 24/7/365
  • K-Academy zaisťujúca tréning a školenie
  • On-line diagnostika a servis… náš 6. zmysel

Dôležité kontakty a informácie:

  1. SERVISNÝ TECHNIK tel.: +420 602 494 417 (7:00 do 15:00)
  2. HOT-LINE 24/7/365 servisné číslo +420 487 882 280
  3. Písomne servis@krofian.cz

Zákaznícky servis

Pre rýchleriešenie, prosím, špecifikujte:

  • Kontaktné údaje
  • Špecifikácia poruchy (pozícia, popis, výskyt poruchy atď.)
  • Zariadenie je zastavené, pracuje na nižší výkon

Servisná sieť